Contact Us

For any inquiry please contact me at / Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi saya di :

: 012 319 2087 ( Zue )

: 012 246 9704 ( Ihsan )

: 03 2202 1215

Or / Atau

Email : zueoutlet@yahoo.com


Thursday, September 20, 2012

Herbalife Independent Malaysia

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

Terima kasih untuk pertanyaan yang dihantar kepada saya dan saya akan cuba menjawab persoalan anda sebaik mungkin. Sebelum itu suka saya ingatkan pada para pembaca supaya mendaftar sebagai Rakan Herbalife Coaching bagi mendapatkan maklumat dan posting terkini dari pihak kami.

1. Apakah kebaikan produk-produk herbalife?
 Dibawah adalah link yang menerangkan kebaikan produk-produk Herbalife.
- F1 Nutrition Mix Powder
- F3 Whey Protein Powder
- Tea Mix
- Herbal Aloe Concentrate
- Omega 3 Fish Oil
- NW Formula
Produk-produk Herbalife adalah hasil kajian dari Pakar-pakar pemakanan dan kesihatan yang terbaik didunia. Produk herbalife juga menggunakan bahan-bahan yang paling berkualiti dimana tanaman bagi pertanian dikawal oleh Herbalife untuk memastikan mutu dan kualiti hasil tanaman tersebut.

2. Berapa harga herbalife produk?
Bagi persoalan ini kami memohon maaf kerana kami tidak dapat menyenaraikan harga bagi setiap produk. Namun begitu sekiranya saudara dan saudari berminat untuk mendapatkan harga produk boleh maklumkan kepada saya.

3. Apakah produk yang sesuai untuk saya?
Pengambilan produk bergantung kepada individu itu sendiri, kami tidak dapat advice pengguna sekiranya tidak mengetahui beberapa maklumat dari pengguna. Kami tidak akan advice pengguna terhadap sesuatu produk Herbalife sekiranya produk tersebut tidak diperlukan. Oleh itu kerjasama dari saudara dan saudari untuk berhubung dengan kami, kami bersedia membantu anda.

4. Perlukah saya bersukan atau bersenam sepanjang tempoh penggunaan Herbalife?
Saudara dan saudari masih boleh mendapatkan hasil dengan pengambilan produk Herbalife tanpa aktiviti bersukan dan bersenam. Namun begitu kami amat menggalakan sekiranya saudara dan saudari dapat bersukan dan bersenam kerana ia dapat membantu mempercepatkan dan mempertingkatkan kesan dalam penurunan berat badan.

5. Saya ada masalah kesihatan dan mengambil ubat doktor, boleh atau tidak saya mengamalkan Herbalife?
Produk Herbalife adalah 100% nutrisi bukan ubat. Sesetengah ubat akan berlaku tindak balas dengan ubat-ubat yang lain. Oleh sebab itu Pegawai kesihatan anda tidak membenarkan anda mengambil ubat yang lain tanpa mendapat kebenaran Pegawai perubatan. Namun ia berbeza dengan Herbalife dimana produk Herbalife adalah 100% nutrisi. Namun begitu sekiranya saudara dan saudari sedang mengambil ubat dari Pegawai Kesihatan dan mendapat arahan tidak membenarkan mengambil sebarang makanan gantian, saudara saudari dinasihatkan rujuk semula Pegawai kesihatan tersebut.

Pregnant and Herbalife
http://herbalifecoaching.blogspot.com


6. Saya sedang mengandung, adakah ia memberi kesan pada kandungan saya jika mengamalkan Herbalife?
Berdasarkan pengalaman saya sendiri, ketika saya mengandung saya mengambil produk Herbalife dan kesanya kandungan saya mendapat nutrisi yang baik. Dan lebih mengujakan apabila dilahirkan bayi saya tidak mengalami masalah kekuningan seperti bayi-bayi ibu yang lain. Dari pengalaman saya kesan pada kandungan bergantung dari pengambilan makanan yang diambil oleh ibu itu sendiri, sekiranya makanan yang diambil tidak berkhasiat pasti akan memberi kesan yang negatif tetapi jika makanan yang diambil adalah nutrisi dan makanan yang sihat pasti akan memberikan kesan yang positif pada bayi dikandungkan. Ketika saudari mendapatkan produk Herbalife dari pengedar-jurulatih sila maklumkan kepada mereka keadaan dan situasi saudari. Oleh itu elakan dari membeli dengan laman web yang memberi diskaun kerana dikhuatiri mereka tidak akan membimbing saudari dan memberi nasihat yang diperlukan.

Jika ada sebarang pertanyaan sila maklumkan kepada saya, saya akan cuba memnatu saudara dan saudari. Untuk makluman semua kami akan mengadakan Program Herbalife Customer Day pada 23 September 2012, jam 8.00pagi di Shah Alam. Jika saudara dan saudari berminat untuk turut serta sila maklumkan kepada saya untuk tempahan tiket dan tempat. Sila hubungi/sms saya di 0123192087 atau emailkan pada saya di zueoutlet@yahoo.com selewat-lewatnya hari Jumaat 21hb atau Sabtu 22hb September 2012.

Services

Kami menyediakan perkhidmatan di seluruh Malaysia.

Kuala Lumpur, Putrajaya, Sabah, Sarawak, Selangor, Perlis, Kedah, Perak, Pulau Pinang, Melaka, Negeri Sembilan, Pahang, Terengganu, Kelantan, Johor

Kami juga mencari mereka yang berminat untuk menjadi Pengedar bebas di seluruh Malaysia. Bermula hari ini dan hubungi kami dengan segera untuk mendaftar.