Contact Us

For any inquiry please contact me at / Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi saya di :

: 012 319 2087 ( Zue )

: 012 246 9704 ( Ihsan )

: 03 2202 1215

Or / Atau

Email : zueoutlet@yahoo.com


Wednesday, September 26, 2012

Herbalife dan Kesihatan

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

Terima kasih kepada para pembaca yang telah menghantar pertanyaan kepada saya. Kepada mereka yang belum mendaftar dengan kami untuk update boleh mendaftar disini, bagi mendapatkan jawapan dari persoalan anda dan update terbaru dari kami. Bagi mereka yang telah mendapat hasil dari Herbalife amat digalakan untuk menghantar komen didalam pos kami agar dapat menjadi rujukan pembaca yang lain.

1. Saya ingin menurunkan berat badan dalam masa yang singkat dan peruntukan saya terhad,bagaimana?
Bagi makluman anda Herbalife bukan ubat kurus tetapi makanan gantian yang membekalkan nutrisi pada badan seseorang. Tempoh penurunan berat badan bergantung pada keadaan seseorang seperti kadar metabolisme badan. Saya tidak suka menabur janji-janji manis, apa yang ingin saya katakan adalah berdasarkan fakta dan pengalaman saya. Mustahil sekiranya anda telah meniympan lemak selama berpuluh-puluh tahun, berpuluh-puluh kilo untuk hilang dalam masa yang singkat. Mustahil untuk anda meningkatkan kesihatan anda ketahap terbaik dalam masa yang singkat sedangkan selama ini anda beri badan anda terlalu banyak toksid dan makanan yang tidak sihat dan tidak seimbang. Mengikut kajian oleh pakar-pakar di Herbalife, tempoh sel-sel badan membentuk sel-sel baru secara kesluruhan mengambil masa 6 bulan bagi nutrisi Herbalife dan 1-5kg sebulan secara purata bagi penurunan dan kenaikan berat badan (setiap individu berbeza). Dari segi kos, bergantung pada kemampuan individu dan jurulatih anda.

Herbalife VS Obesity
http://herbalifecoaching.blogspot.com


2. Anak saya obesiti, adakah produk Herbalife sesuai untuk anak saya?
Produk Herbalife sesuai untuk semua lapisan masyakat kerana produk Herbalife adalah 100% nutrisi. Maaf saya katakan kebanyakan ibu bapa risau dengan berat badan anak mereka tetapi mereka sendiri tidak mengawal pemakanan anak-anak mereka. Cuba elakan pengambilan makanan segera, berlemak dan berminyak, lebihkan sayur-sayuran dan air yang secukupnya. Amalkan produk Herbalife mengikut jadual dan minum air secukupnya.

3. Saya dah beli produk dan saya nak dapatkan khidmat nasihat macamana nak guna.
Terlebih dahulu saya memohon maaf kepada anda, kepada mereka yang telah membeli produk dengan mana-mana pengedar atau laman web dengan discounting. Sila dapatkan khidmat nasihat dari mereka yang menjual. 

4. Saya ada kencing manis, boleh tak Herbalife membantu saya?
Ya boleh, Herbalife boleh membantu anda. Dengan pengambilan produk Herbalife dan jadual dari jurulatih ia akan menstabilkan jumlah penggunaan gula secara tidak langsung mengawal kandungan gula didalam badan anda. Herbalife juga terbukti berkesan didalam meningkatkan kesihatan badan termasuk mereka yang mengidap masalah gula berlebihan.

5. Sebelum ini saya ada masalah darah tinggi dan stress, selepas menggunakan Herbalife stress saya kembali normal dan darah tinggi saya menurun. Tetapi selepas saya berhenti kedua-dua masalah saya naik kembali, kenapa?
Punca kedua-dua masalah ini kembali selepas anda berhenti mengamalkan Herbalife adalah kerana keadaan kehidupan anda seperti tekanan kerja, makanan yang tidak seimbang, makan tidak menentu masa, kekurangan air dalam badan dan rehat yang tidak mencukupi. Herbalife berfungsi meningkatkan kesihatan badan seseorang, dalam tempoh pengambilan juga,Herbalife bertindak sebagai agen yang membekalkan nutrisi didalam badan anda dan membantu menggantikan sel-sel yang sakit kepada sel-sel yang sihat. Bagi mereka yang menghadapi masalah kesihatan dengan pola kehidupan yang mencabar, badan mereka memerlukan sokongan tambahan. Oleh itu tidak hairanlah sekiranya masalah kesihatan anda berulang selepas berhenti menagamalkan Herbalife. Sayangi badan anda dengan membekalkan nutrisi yang sihat. Remember "Herbalife is not a medicine so it dosent cure, Herbalife is a Replacement Nutritions Foods and it will improve your health". Bukan hari ini kita makan esok kita sakit, ia mengambil masa untuk sakit. Begitu juga jika kita nak sihat dan meningkatkan kesihatan kita, ia juga memerlukan masa.

Kepada para pembaca dan bakal pengguna Herbalife dinasihatkan memilih pengedar dan jurulatih yang aktif. Dont assume sesuatu yang mustahil, anda harus ingat setiap perkara perlukan masa untuk perubahan. Kami sedia membantu anda, tetapi anda harus membantu diri anda jua.

Services

Kami menyediakan perkhidmatan di seluruh Malaysia.

Kuala Lumpur, Putrajaya, Sabah, Sarawak, Selangor, Perlis, Kedah, Perak, Pulau Pinang, Melaka, Negeri Sembilan, Pahang, Terengganu, Kelantan, Johor

Kami juga mencari mereka yang berminat untuk menjadi Pengedar bebas di seluruh Malaysia. Bermula hari ini dan hubungi kami dengan segera untuk mendaftar.