Contact Us

For any inquiry please contact me at / Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi saya di :

: 012 319 2087 ( Zue )

: 012 246 9704 ( Ihsan )

: 03 2202 1215

Or / Atau

Email : zueoutlet@yahoo.com


Tuesday, June 26, 2012

Herbalife Jimat dan Sihat

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

Di sini saya ingin berkongsi bahawa Herbalife merupakan makanan gantian yang menjimatkan dan menyihatkan dan kaya dengan Nutrisi yang seimbang. Mari kita buat sedikit perbandingan diantara menu harian rakyat Malaysia dan Herbalife.

Kos perbelanjaan seharian untuk makan dan minum bagi rakyat Malaysia :

Sarapan pagi : Nasi lemak berlauk (RM3.50-RM5.00) / roti canai (RM1.00 - 1 keping) / kuih muih (RM0.40 - 1 kuih) dan milo panas/teh tarik (RM1.50-RM2.00).

Makan Tengahari : Nasi berlauk (RM5.00-RM7.00) / Milo ais, teh ais (RM2.00-RM2.50) / MCD, KFC dan lain² (RM15.00)

Makan Malam : Nasi lemak kukus / Nasi goreng / Ayam Golek / Satay dan lain² + Milo ais (RM10-RM20)

Secara kasarnya : Sarapan pagi RM5 + Tengahari RM10 + Malam RM10 = RM25 sehari
- RM25 x 30 hari
- RM750 sebulan

* kos tidak termasuk belanja keluar hari minggu, berbelanja di pasar malam dan makanan ringan seperti cokelat dan air kotak/botol.


Kesan dari pemakanan kita selama ini apakah hasilnya? ketika ditempat kerja? kesan pada anak² kita disekolah? kesan pada kesihatan fizikal kita?
Kita sendiri merasa mengantuk dengan sarapan pagi kita. Dan pengalaman saya ketika disekolah dan menuntut di pengajian tinggi pada waktu pagi saya juga merasa mengantuk. Pagi susah untuk bangun, siang cepat penat dan cepat merasa semput dan lelah bila berjalan. Penyakit dan Obesiti.

Adakah kita berpuas hati dengan hasil usaha kita hari ini?
Tidak.

Sebelum ini saya juga seperti anda semua. Namun Alhamdulillah setelah saya bertemu dengan Herbalife , kini saya mula menghargai kesihatan saya. Saya tidak menyalahkan sesiapa atas kelemahan saya kerana saya yang menentukan kehidupan saya sendiri. Kita bersyukur Malaysia sebagai sebuah negara yang aman dan makmur. Pelbagai jenis juadah dapat kita nikmati samada dari dalam dan luar negara. Dalam menikmati kemakmuran negara, adakalanya kita terlupa dengan kesihatan kita. Sehingga setelah kita jatuh sakit, baru kita akan tersedar sikap dan perbuatan selama ini hanya memudaratkan diri sendiri.


Perbandingan dengan Herbalife :


Bagaimana Herbalife menjimatkan perbelanjaan seharian. Dengan pengambilan satu bulan program dengan kami anda akan diberi 2 botol Formula 1 (Shake"Capucino/Cokelat/Strawbery/Tropical Fruit/Vanilla"), 1 botol Formula 3 (Protein) dan 1 botol Tea Mix (Lemon/Peach).

Sekiranya anda mengikut jadual yang kami berikan dengan tepat dan konsisten produk yang dibekalkan dapat bertahan selama 1 bulan dengan 2-3 kali pengambilan setiap hari.

Sebulan Program RM682.56 /
- 1 bulan program : Secara puratanya 90 kali bancuhan (*bukan kiraan tepat)
- RM682.56 / 90 kali bancuhan
- RM7.60 setiap bancuhan.

Kesan dari pengambilan Herbalife?
Anda membekalkan Nutrisi yang secukupnya untuk badan anda, mendapat berat badan yang ideal, sentiasa segar sepanjang hari dan awet muda.

Adakah saya berpuas hati dengan Herbalife?
Ya

Lihat sahaja perbandingan diatas dan perbezaan hasil pengambilan Herbalife dan pemakanan yang anda amalkan selama ini.


Pemberitahuan :
Tahukah anda sekiranya anda mendaftar sebagai pengedar anda layak mendapat potongan 25% sehingga 50%. Tetapi anda harus ingat bahawa setiap pengedar harus mematuhi etika syarikat. Kegagalan anda mengikut etika syarikat ID anda akan dibatalkan selama²nya. Sekiranya anda berminat menjadi pengedar sila hubungi saya, saya sedia membantu dan membimbing anda. Peluang ini hanya terbuka kepada mereka yang belum mendaftar sebagai pengedar sahaja.

Services

Kami menyediakan perkhidmatan di seluruh Malaysia.

Kuala Lumpur, Putrajaya, Sabah, Sarawak, Selangor, Perlis, Kedah, Perak, Pulau Pinang, Melaka, Negeri Sembilan, Pahang, Terengganu, Kelantan, Johor

Kami juga mencari mereka yang berminat untuk menjadi Pengedar bebas di seluruh Malaysia. Bermula hari ini dan hubungi kami dengan segera untuk mendaftar.